На цій сторінці мною, Рібцун Юлією Валентинівною, поступово наповнюється власний багаж мене як спеціаліста – вченого та практика у галузі логопедії, дефектології, психології та психотерапії. Також тут репрезентовані публікації про мене та мою діяльність.
Корисна інформація щодо питань логопедії та логопсихології представлена на авторському ютуб-каналі https://www.youtube.com/channel/UCeECNjvEY63GR_q9RJpK8Rw, публікації – в Електронній бібліотеці НАПН України: https://lib.iitta.gov.ua/cgi/stats/report/authors/f94c9e0512530180c11a2180ae3c6e84/, а ще тут: https://www.researchgate.net/profile/Ulia-Ribcun
Відеоматеріали, розміщені за абеткою, стануть в нагоді логопедам, дефектологам, психологам: [Titel des Dokuments]
- Рібцун О., Рібцун Ю. Світ барвистої веселки, або як навчити дитину бачити та зображувати навколишній світ. URL: https://www.youtube.com/watch?v=8_CjogJ3Z_g
- Рибцун Ю. Детский словарик «Профессия логопеда». URL: https://www.youtube.com/watch?v=ZCWzgplYMmw
- Рібцун Ю. В. Використання пізнавальних завдань у психолінгвосинергетиці навчання молодших школярів з особливими мовленнєвими потребами. URL: https://youtu.be/Z7RhKpGWmoY
- Рібцун Ю. Виступ у МОН України «Фонетико-фонематичний недорозвиток у дітей: питання діагностики та корекції». URL: https://www.youtube.com/watch?v=D9r_1kT1E9s
- Рібцун Ю. Відділ логопедії як один із вагомих підрозділів провідної наукової установи у складі НАПН. URL: https://www.youtube.com/watch?v=nHghuq46gV8
- Рібцун Ю. В. Дитина із заїканням: на допомогу батькам і фахівцям. URL: https://www.youtube.com/watch?v=LwIOZHa7fD8
- Рібцун Ю. Діагностика фонематичної складової як основи правильного усного та писемного мовлення. URL: https://www.youtube.com/watch?v=G6XDYCO6x48
- Рібцун Ю. В. Діти з особливими мовленнєвими потребами: діагностика та компенсація. URL: https://youtu.be/Ug9y_sQoUME
- Рібцун Ю. В. Діти з особливими мовленнєвими потребами в Новій українській школі: сучасні реалії. URL: https://youtu.be/oKiBkhWoLUw.
- Рібцун Ю. Діти з темпо-ритмічними розладами: логопсиходіагностика та компенсація. URL: https://youtu.be/m-TtWXDJEns
- Рібцун Ю. В. Діти з особливими мовленнєвими потребами в сучасному закладі дошкільної освіти. URL: https://youtu.be/EEr431rmZuQ
- Рібцун Ю. Допомога дітям з особливими освітніми потребами в умовах кризових викликів сучасності. URL: https://www.youtube.com/watch?v=MDrcyRT1V0o
- Рібцун Ю. Запобігти, захистити, допомогти. Діти з особливими мовленнєвими потребами в умовах воєнного стану. URL: https://www.youtube.com/watch?v=YLSgWhQ8zjk
- Рібцун Ю. Інтеграція логопедичної науки та практики у створенні програмно-методичного забезпечення. URL: https://www.youtube.com/watch?v=FVllbBdFLr8
- Рібцун Ю. Комплексна психолого педагогічна допомога дітям з особливостями мовленнєвого розвитку. URL: https://www.youtube.com/watch?v=XBoTJmo4seQ
- Рібцун Ю. В. Логопедизація освітнього процесу засобом творчо-ігрової діяльності. URL: https://www.youtube.com/watch?v=mw37Fq4NCDI
- Рібцун Ю. В. Логопедія: про основне. URL: https://www.youtube.com/watch?v=mz7XGFnNW4g
- Рібцун Ю. В. Майстер-клас «Розвиток дихальної функції у дітей з особливими мовленнєвими потребами». URL: https://www.youtube.com/watch?v=YRhbXc3A22I
- Рібцун Ю. В. Мелодії кольорових звуків. Фонетико-фонематична компетентність дошкільника. URL: https://www.youtube.com/watch?v=OWygM8i4HYg
- Рібцун Ю. В. Мобільні за стосунки як засіб логопедизації роботи з дітьми із заїканням в умовах кризових викликів сучасності. URL: https://www.youtube.com/watch?v=aeYVQjpKdlg
- Рібцун Ю. В. Наукове підґрунтя створення корекційно-розвиткової програми для роботи з дошкільниками з особливими мовленнєвими потребами. URL: https://youtu.be/2L5C2Njy2KU
- Рібцун Ю. Національно-патріотичне виховання як засіб мовленнєвого розвитку дітей із функціонально-мовленнєвими труднощами. URL: https://www.youtube.com/watch?v=FWQIUaUIsKs
- Рібцун Ю. В. На допомогу вихователю: формуємо ключові компетентності дітей з особливими мовленнєвими потребами. URL: https://www.youtube.com/watch?v=P_DL37eayVo
- Рібцун Ю. Наш веселий язичок, або артикуляційна гімнастика з братами нашими меншими. URL: https://www.youtube.com/watch?v=2dGjY_NnoyI
- Рібцун Ю. В. Нова українська школа. Діти з особливими мовленнєвими потребами в НУШ. URL: https://youtu.be/kaTokEcSrSw
- Рібцун Ю. В. Окремі аспекти логодіагностики комунікативного компонента мовленнєвої діяльності у дітей із заїканням. URL: https://www.youtube.com/watch?v=qVQyBv8owpg
- Рібцун Ю. Освітній курс на євроінтеграцію: діти із заїканням в Новій українській школі. URL: https://www.youtube.com/watch?v=5w_LfH2hpDo
- Рібцун Ю. Подолання заїкання у дітей в умовах воєнного стану. URL: https://www.youtube.com/watch?v=55ECwIIZmpw
- Рібцун Ю. В. Поліструктурність уроків української мови: лайфгаки для вчителя інклюзивного класу. URL: https://youtu.be/PrecZptOeM4
- Рібцун Ю. Підлітки з порушеннями мовлення під час війни: на допомогу батькам та фахівцям. URL: https://www.youtube.com/watch?v=SAttjuUkGqI
- Рібцун Ю. Привітання освітянам. URL: https://www.youtube.com/watch?v=WGPupZym1TA
- Рібцун Ю. В. Програма «Корекція розвитку»: теоретичні основи і практична реалізація. URL: https://youtu.be/W81w9QLTIW8
- Рібцун Ю. Проєкт презентацій наукових робіт «Книга від вченого. Учні початкових класів із ТПМ». URL: https://youtu.be/2lHMfc7Ushw
- Рібцун Ю. Проєкт презентацій наукових робіт «Книга від вченого. Я учуся розмовляти». URL: https://youtu.be/PdkMTWhn-_U
- Рібцун Ю. В. Профілактика виникнення освітніх труднощів у дітей з особливими мовленнєвими потребами: рівень усного мовлення. URL: https://youtu.be/loJuWgU6J4o
- Рібцун Ю. В. Психолого-педагогічна підтримка дітей з розладами мовлення у закладах освіти. URL: https://youtu.be/8QevC3Rafpo
- Рібцун Ю. Психолого-педагогічна підтримка дітей із функціонально-зоровими труднощами в умовах війни. URL: https://www.youtube.com/watch?v=d9NRy2Y2UV0
- Рібцун Ю. Розвиток голосової функції у дітей із темпо-ритмічними порушеннями мовлення. URL: https://www.youtube.com/watch?v=doZiyF1rfRE
- Рібцун Ю. В. Розвиток емоційної сфери дітей із функціонально-мовленнєвими труднощами. URL: https://www.youtube.com/watch?v=D9xbxR6gWfw
- Рібцун Ю. В. Розвиток зорових функцій та операцій як засіб інтенсифікації мовлення дітей. URL: https://www.youtube.com/watch?v=gRFh6LDCPGc
- Рібцун Ю. В. Роль антиципації у задоволенні особливих мовленнєвих потреб дітей дошкільного віку. URL: https://www.youtube.com/watch?v=NIIjCP2JjAA
- Рібцун Ю. В. Роль художньої літератури у психомовленнєвому розвитку дошкільників логопедичної групи. URL: https://youtu.be/Lkq3_7ysgS4
- Рібцун Ю. В. Специфіка надання освітніх послуг дітям із заїканням в умовах сьогодення. URL: https://www.youtube.com/watch?v=P4VrnIkcTOo
- Рібцун Ю. В. Специфічні акценти мисленнєвої діяльності осіб з особливими мовленнєвими потребами. URL: https://youtu.be/PCX9cR6ZI8g
- Рібцун Ю. В. Створення безбар’єрного освітнього середовища для дітей з особливими мовленнєвими потребами. URL: https://youtu.be/DzODgdJRSos
- Рібцун Ю. В. Структурний аналіз програми з корекційно-розвиткової роботи крізь призму критеріїв якості освіти молодших школярів з особливими мовленнєвими потребами. URL: https://youtu.be/r79YjNIVOJo
- Рібцун Ю. Сходинками правильного мовлення. URL: https://www.youtube.com/watch?v=ZNT0ioyk7B8
- Рібцун Ю. В. Формування навичок ймовірного прогнозування у дітей з особливими мовленнєвими потребами. URL: https://youtu.be/W2nTvlYBLCs
- Рібцун Ю. В. Формування темпо-ритмічної складової мовлення у дітей. URL: https://www.youtube.com/watch?v=1VaPwUwuwZ8
- Рібцун Ю. В. Шляхи активізації пізнавального розвитку молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення. URL: https://www.youtube.com/watch?v=b4fiV7-f77w
- Рібцун Ю. Щоденник для батьків Розвиток мовлення. URL: https://www.youtube.com/watch?v=hmjb2F2MrH0
- Рібцун Ю. В. Як логопеду бути ефективним? URL: https://www.youtube.com/watch?v=ShOWVpe8oU4
- Рібцун Ю. В. Як допомогти дитині із заїканням в умовах воєнних дій. URL: https://www.youtube.com/watch?v=mcWgLr0E0kI
- Рібцун Ю. Я учуся розмовляти Аналізаторні абетки. URL: https://www.youtube.com/watch?v=n6Q8wNZEWNw
- Рібцун Ю. Я учуся розмовляти Збагачення словникового запасу. URL: https://www.youtube.com/watch?v=reh0mlv6JUw
- Рібцун Ю. Я учуся розмовляти Розвиток зорових функцій. URL: https://www.youtube.com/watch?v=bsNJKfgEau8
- Рібцун Ю. Я учуся розмовляти Розвиток мислення. URL: https://www.youtube.com/watch?v=8eY6fp82X6U
Назва статті: Творчі зустрічі з Юлією Рібцун
Автор: Семак Світлана Мирославівна
Захищені кандидати наук:
- Брушневська Ірина Миколаївна, тема дисертації: “Формування комунікативного компонента мовленнєвої діяльності дітей п’ятого року життя із загальним недорозвитком мовлення” (2018 р.), диплом кандидата педагогічних наук
Читання лекцій на курсах підвищення кваліфікації учителів-логопедів і учителів-дефектологів при:
- Київському міському педагогічному університеті імені Б. Д. Грінченка (м. Київ) (з 2004 р.) (зараз Київський університет імені Бориса Грінченка);
- Житомирському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (м. Житомир) (з 2008 р.);
- Київському обласному інституті післядипломної освіти педагогічних кадрів (м. Біла Церква) (з 2008 р.);
- Волинському інституті післядипломної педагогічної освіти (м. Луцьк) (з 2013 р.);
- Чернігівському обласному інституту післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського (м. Чернігів) (з 2013 р.);
- Тернопільскому обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти (м. Тернопіль) (з 2013 р.).
Написані відгуки на дисертаційні дослідження:
- на автореферат дисертації А. В. Константинової з теми: “Особливості попередження та подолання дисграфії у білінгвальних умовах навчання” за спеціальністю 13.00.03 – корекційна педагогіка (логопедія) (науковий керівник – Візель Т. Г., д. психол. н., проф.) (2011 р.);
- на автореферат дисертації старшого викладача кафедри логопедії та клініки дизонтогенезу Інституту спеціальної освіти Уральського державного педагогічного університету Т. Р. Тенкачової з теми: “Формування граматичної складової мовлення в умовах інклюзивної освіти” за спеціальністю 13.00.02. – теорія та методика навчання і виховання (дошкільна освіта) (науковий керівник – д.філол.н., доц. Нахимова О. А.) (2014 р.).
ПАТЕНТИ, СВІДОЦТВА АВТОРСЬКОГО ПРАВА (за абеткою):
- Рібцун Ю. В. Літературний письмовий твір наукового характеру «Допитливі співрозмовники. Програми з корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (1-4 класи)» − свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 81144 від 21.08.2018 р.
- Рібцун Ю. В. Літературний письмовий твір наукового характеру «Заїкання: підтримка дитини з особливими мовленнєвими потребами в освітньому середовищі» − свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 117094 від 14.03.2023 р.
- Рібцун Ю. В. Літературний письмовий твір наукового характеру «Методика логопсиходіагностичного вивчення темпо-ритмічних порушень» − свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 111744 від 10.02.2022 р.
- Рібцун Ю. В. Літературний письмовий твір наукового характеру «Навчальна програма для 5−9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із тяжкими порушеннями мовлення «Всесвітня історія» (7 клас)» − свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 75322 від 13.12.2017 р.
- Рібцун Ю. В. Літературний письмовий твір наукового характеру «Навчальна програма для 5−9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із тяжкими порушеннями мовлення «Історія Стародавнього світу» (6 клас)» − свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 75326 від 13.12.2017 р.
- Рібцун Ю. В. Літературний письмовий твір наукового характеру «Навчальна програма для 5−9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення «Історія України» (5 клас)» − свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 75332 від 13.12.2017 р.
- Рібцун Ю. В. Літературний письмовий твір наукового характеру «Навчальна програма для 5−9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення «Історія України» (7 клас)» − свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 75324 від 13.12.2017 р.
- Рібцун Ю. В. Літературний письмовий твір наукового характеру «Навчальна програма для 5−9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення «Образотворче мистецтво» (5 клас)» − свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 75323 від 13.12.2017 р.
- Рібцун Ю. В. Літературний письмовий твір наукового характеру «Навчальна програма для 5−9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення «Трудове навчання» (5 клас)» − свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 75329 від 13.12.2017 р.
- Рібцун Ю. В. Літературний письмовий твір наукового характеру «Навчальні програми для підготовчого, 1−4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення «Образотворче мистецтво» − свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 75328 від 13.12.2017 р.
- Рібцун Ю. В. Літературний письмовий твір наукового характеру «Навчальні програми для підготовчого, 1−4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення «Трудове навчання» − свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 75327 від 13.12.2017 р.
- Рібцун Ю. В. Літературний письмовий твір наукового характеру «Навчальні програми для 5−9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із тяжкими порушеннями мовлення «Мистецтво» (8−10 класи)» − свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 75331 від 13.12.2017 р.
- Рібцун Ю. В. Літературний письмовий твір наукового характеру «Навчальні програми для 5−9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із тяжкими порушеннями мовлення «Образотворче мистецтво» (6−7 класи)» − свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 75325 від 13.12.2017 р.
- Рібцун Ю. В. Літературний письмовий твір наукового характеру «Понятійно-термінологічний словник. Логопедія. Логопсихологія» − свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 117095 від 14.03.2023 р.
- Рібцун Ю. В. Літературний письмовий твір наукового характеру «Програма з корекційно-розвиткової роботи з дітьми дошкільного віку з особливими мовленнєвими потребами» – свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №128520 від 26.06.2024 р.
- Рібцун Ю. В. Літературний письмовий твір наукового характеру «Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб з тяжкими порушеннями мовлення» − свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №128521 від 26.06.2024 р.
- Рібцун Ю. В. Літературний письмовий твір наукового характеру «Програми з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із тяжкими порушеннями мовлення (підготовчий, 1–4 класи)» − свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 75321 від 13.12.2017 р.
- Рібцун Ю. В. Літературний письмовий твір наукового характеру «Програмно-методичний комплекс «Корекційна робота з розвитку мовлення дітей п’ятого року життя із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення» − свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 75320 від 13.12.2017 р.
- Рібцун Ю. В. Літературний письмовий твір наукового характеру «Психолого-педагогічна підтримка дітей із заїканням в умовах війни» − свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 117093 від 14.03.2023 р.
- Рібцун Ю. В. ЛОГО-АРТ − свідоцтво на знак для товарів і послуг №125464 від 12.07.2010 р.
- Рібцун Ю. В. Навчально-методичний посібник «Дошкільнятко: корекційно-розвивальна та навчально-виховна робота з дітьми із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення» − свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 75330 від 13.12.2017 р.
- Рібцун Ю. В. «Образотворче мистецтво. 1 клас» підручник для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів (F 80) та учнів із (R 48, F 81) − свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 79575 від 4.06.2018 р.
- Рібцун Ю.В. Пат. 44366 Україна, МПК: А 61 Н 1/00 А 61 М 21/00. Спосіб відновлення вимовної функції у дошкільнят з порушеннями фонетико-фонематичної сторони мовлення. № u 2009 08240; заявл. 04.08.2009; опубл. 25.09.2009, Бюл. № 18.
НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ
Медалі:
- срібна медаль − середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №210 м. Києва, червень 1996 р.;
- золота медаль − номінація «Видання підручників і навчальних посібників нового покоління» за навчально-методичний посібник для психологів системи освіти «Учні початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення: навчання та розвиток» за підписом президента Національної академії педагогічних наук України В. Кременя та директора Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України Є. Баженкова, листопад 2021 р.
Дипломи:
- переможця Всеукраїнського конкурсу студентських робіт з розділу «Педагогіка, психологія, окремі методики викладання навчальних дисциплін» − Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 20.04.2000 р., М. Шкіль;
- за активну участь у семінарах виставки і представлення освітніх інноваційних технологій − Національна академія педагогічних наук України, 14-16.04.2016 р., В. Кремень;
- за активну участь у семінарах виставки і представлення освітніх інноваційних технологій − Національна академія педагогічних наук України, 17-19.11.2016 р., В. Кремень;
- за активну участь у семінарах виставки і представлення освітніх інноваційних технологій − Національна академія педагогічних наук України, 6-8.04.2017 р., В. Кремень;
- за активну участь у семінарах виставки і представлення освітніх інноваційних технологій − Національна академія педагогічних наук України, 16-18.11.2017 р., В. Кремень;
- за активну участь у семінарах виставки і представлення освітніх інноваційних технологій − Національна академія педагогічних наук України, 20-21.11.2020 р., В. Кремень;
- за активну роботу з упровадження педагогічних інновацій в освітній процес − Національна академія педагогічних наук України, листопад 2021 р., В. Кремень;
- учасниці Другої всеукраїнської конференції лікарняних вчителів – Школа Супергероїв, 9.08.2022 р., диплом №236, Є. Смірнова;
- за активну роботу з упровадження педагогічних інновацій в освітній процес − Національна академія педагогічних наук України, 28 березня 2023 р., В. Кремень;
- ІІІ ступеня за навчально-методичний посібник «Психолінгвістичні дидактичні технології діагностики й подолання мовленнєвих порушень у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення» − Національна академія педагогічних наук України, квітень 2023 р., В. Кремень;
- ІІІ ступеня за навчально-методичний посібник «Стандартизація навчально-методичного забезпечення навчання молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення» − Національна академія педагогічних наук України, квітень 2023 р., В. Кремень;
- за активну роботу з упровадження педагогічних інновацій в освітній процес – Національна академія педагогічних наук України, квітень 2024 р., В. Кремень
Отримані грамоти:
- за перемогу в Конкурсі освітніх технологій-2010, проведеному редакцією журналів МОНмолодьспорту України – видавництво «Світич», 4.04.2011 р., Н. Андрусич;
- за тривалу і плідну співпрацю з журналом «Логопед» − Видавнича група «Основа», І. Гришина;
- за перемогу в Конкурсі освітніх технологій-2017, проведеному редакцією журналу МОН України «Дошкільне виховання» − видавництво «Світич», 20.03.2018 р., Н. Андрусич;
- за сумлінне ставлення до роботи і активну участь у забезпеченні інформаційних ресурсів Інституту − Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 26 грудня 2019 р., В. Засенко;
- за високий професіоналізм, вагомий особистий внесок у розвиток теорії і практики навчання і виховання осіб з особливими освітніми потребами, чітку громадянську позицію і активну участь у розбудові освітньої галузі рідної України − Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2020 р., В. Засенко;
- за перемогу в Конкурсі освітніх технологій – 2020, проведеному редакцією всеукраїнського щомісячного науково-методичного журналу для педагогів і батьків «Дошкільне виховання» – видавництво «Світич», 30.03.2021 р., Ю. Журлакова;
- за сумлінну працю, високий рівень професійної майстерності, творчий підхід до реалізації завдань державної політики у галузі спеціальної освіти та особистий вагомий внесок у розвиток Інституту − Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 24.06.2021 р., Л. Прохоренко;
- за вагомий внесок у розвиток теорії і практики навчання осіб з особливими потребами, сумлінну працю, високий професіоналізм та з нагоди 30-річчя заснування Інституту – Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 7.12.2023 р., Л. Прохоренко
Отримані подяки від:
- за творчу сумлінну працю, вагомий внесок у розвиток теорії і практики спеціальної педагогіки і психології, високу професійність за з нагоди з 10-річчя заснування інституту – Інститут спеціальної педагогіки АПН України, 4.01.2004 р., В. Засенко;
- за високий рівень організації Всеукраїнського наукового семінару − КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», 07.08.2008 р., О. Татаринцев;
- за активну участь у проведенні майстер-класу для вчителів-логопедів дошкільних навчальних закладів та логопедичних пунктів, сприяння професійному зростанню педагогів-дефектологів Київщини та розв’язання актуальних проблем навчання і виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку – КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», 25.08.2008 р., О. Татаринцев;
- за проведення на високому науково-методичному рівні навчальних занять на курсах підвищення кваліфікації вчителів-дефектологів та сприяння удосконалення професійної майстерності педагогів-дефектологів Київщини − КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», 20.01.2009 р., О. Татаринцев;
- за натхнення і творчість, цікаву та плідну співпрацю, надійну підтримку, змістовний виступ на семінарі «Лінгвістична підготовка старших дошкільників з порушеннями мовлення до навчання у школі» на Всеукраїнському Дні Дошкілля − редакція «Дитячий садок», 2011 р., Т. Вороніна;
- за вагомий внесок у розвиток теорії і практики навчання осіб з особливими потребами − Національна академія педагогічних наук України, 2018 р., В. Кремень;
- за вагомий внесок в розвиток корекційної та інклюзивної освіти Ірпінського регіону − Ірпінська міська рада, 27.07.2018 р., А. Попсуй;
- за співпрацю, активну участь і науково-методичний супровід науково-практичного онлайн-семінару «Діагностика та моніторинг розвитку обдарованості особистості» − Інститут обдарованої дитини НАПН України, 30.05.2023 р., М. Гальченко;
- за активну участь у науково-практичній конференції з міжнародною участю «Мова, мовлення, терапія: міждисциплінарний підхід» − Міжнародний інститут інклюзії, 21-22.04.2023 р., З. Ленів;
- – за підготовку здобувачів до участі у VI Міжнародній студентській науковій конференції «Актуальні питання та перспективи проведення наукових досліджень», 01.03.2024 р., м. Черкаси, директор Молодіжної наукової ліги Ігор Коренюк